Pages

Sunday, October 6, 2013

Aatif saeed ek shair collection




اس طرح بھول نہیں سکتیں تھیں
۔۔۔ تم اگر مجھ سے محبت کرتیں

----------------------------------------------------
مجھے آدھی ادھوری زندگی سے خوف آتا ہے 
کمی جیسی بھی ہو مجھ کو کمی سے خوف آتا ہے

-------------------------------------------------------------
جدائی حل نہیں ہے مسئلوں کا
سمجھتے کیوں نہیں ہو بات میری
--------------------------------------------------------------
تمہاری جاگتی، روئی ہوئی آنکھوں کی قسم 
مجھے بھی تم سے بچھڑنا محال لگتا ہے !!

--------------------------------------------------------------
وہ کہتی ہے کرو وعدہ ہمیشہ خوش رہو گے تم 
میں کہتا ہوں کہ پھر تم عمر بھر ہو کر رہو میری

-------------------------------------------------------------
یا تو سب کچھ بُھلا کے ہاتھ پکڑ
 ۔۔۔ یا مجھے اس طرح پکار نہیں 

اب تو آیا ہے مانگنے مجھ کو 
۔۔۔ جب مرا خود پہ اختیار نہیں

-------------------------------------------------------------
وہ کہتی ہے کرو وعدہ! نہیں جاگو گے راتوں کو
میں کہتا ہوں مری نیندوں میں پھر تم جاگتی کیوں ہو؟
------------------------------------------------------------

مکمل لگ رہا تھا آئینہ بھی ۔۔۔۔۔۔ مری صورت بکھر جانے سے پہلے

مجھے بھی ہجر یہ آسان ہوتا ۔۔۔ وہ کچھ کہتا اگر جانے سے پہلے
-------------------------------------------------------------------------

تمہاری جاگتی، روئی ہوئی آنکھوں کی قسم 
مجھے بھی تم سے بچھڑنا محال لگتا ہے !!

---------------------------------------------------------------------


وہی موسم، وہی رُت ہے 
نہ جانے تم کہاں پر ہوں
سنو جاناں!
چلے آؤ 
تمہیں موسم بلاتے ہیں

-----------------------------------------------------------
یہ بات ہی تو مجھے بھولتی نہیں عاطف
وہ بات بات پہ کہتی تھی "بھول جاو گے"
----------------------------------------------------------------
AATIF SAEED!!      

No comments:

Post a Comment